اس ام اس تصویری,اس ام اس شکل دار جدید
ابزار وبلاگ
} } //]]> اس ام اس تصویری,اس ام اس شکل دار جدید
به وبلاگ من خوش اومدین
تاریخ : شنبه 18 آذر 1391
نویسنده : maziyar

اس ام اس تصویری,اس ام اس شکل دار جدید

www.maziyardl.loxblog.com

’̿’̿ ̿\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿
………..▌……..
………./ \……..

 

هیچکی از جاش تکون نخوره ، بوس رو بده بیاد . . .

 

 

~ ~ ~ ~ – ~ – . ~ ~

~ \O/ ~ . – ~ ~ ~

~ – ~ ~ . ~ ~ ~~

 

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم . . .

 

 

/\
|
\O/

 

این میدونی کیه !؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی !

 

 

تایتانیک
ــــــــ||ــ
=”………….”—
___t/,_. …………. ,_
/ __________________

 

با همه مسافراش فدات . . .

 

 

|””””””””””|_:!””-.,

“@@”””””” “”@””

 

ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت

 

 

_o _
<>
\/

 

چیه ؟ دلم خواسته الکی اینجا وایسم !

 

 

ـــــ[]ــ!=[]

_\\ @@ /\

 

فلجتیم رفیق . . .

 

 

\@. . .
+ (
/@. . .

 

گوشیتو کج بگیر ، ببین از دوریت چی میکشم !

 

\(-_-)/
))
((
_/ \_

 

اس ام اس جدید نداشتم گفتم برات قر بدم شاد شی !

 

 

¤¤¤¤¤( )¤¤¤¤¤

 

این ساعت مچی من هست عقربه هاشو شکستم تا نفهمم چندوقته ندیدمت . . .

 

www.maziyardl.loxblog.com

 

!!!
|^^^^^|
|^^^^^^^^^|
[**************]

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا یه آرزو کن ؛ بعدش شمعاتو فوت کن …

 

   

♖♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╗════════╔
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╝════════╚
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜

وقتی می خوای شطرنج بازی کنی شاید گاهی لازم باشه حتی وزیرت رو قربانی کنی تا حریف حواسش پرت شه و تو برنده شی …

 

 

O < — <
0//|0/ | /0
][ | ( ) ( )][
/ / / / /

تشیح جنازه منه ! بلاخره از دوریت مردم !

 

 

                  .””"-.-”"”-.
!!!!=I===I=======(==) :
( ,,,,-..___.’

سلام عزیزم …
از آهنگی که دارم با این گیتار برات میزنم خوشت میاد ؟!

 

 

 

0 0
|/|/
//

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام

 

 

دنیا <———-> تو

اگه گفتی این یعنی چی ؟
یعنی تمام دنیا یک طرف تو یک طرف !

 

 

/\
|
\O/

این میدونی کیه ؟
خوب تویی دیگه ، از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی !

 

ضربان قلب من :
با تو : _\/_\/_\/_
دور از تو : _\ _\_
بدون تو : _______

 

www.maziyardl.loxblog.com

 

 

0 0
\|/\|/
\/\/

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام


***newtk***
O,,
I”

L

 

….,O

L”       
 

O


I


L

 

,…./”””;|O


تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.

 


***newtk***


. To

.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @

***newtk*** 


1
.
2
.
3
تموم شد!

^^

((@@))
\ /
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!
 
 
***newtk*** 

\@. . .

+ (
/@. . .
گوشیتو كج بگیر ، ببین از دوریت چی میكشم!

***newtk***

10,20,30,40,50,60,70,80,90,100
.

بیام ؟


.


کجا قایم شدی؟


.


آهان پیدات کردم


.+""+  .+""+.

+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"
***newtk***
/) /)
         @@ \_____/
         / /\    ____\   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!


***newtk***

م♥

          ی♥
              ب♥
             و♥
          س♥
        م♥
 ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-

***newtk***

~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ \O/ ~ . - ~ ~ ~
 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.


***newtk***

*   *     *  *


*       *


*          *


*      *    *


این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.


***newtk***

~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ \O/ ~ . - ~ ~ ~
 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.


***newtk***

fekr Kardi Roo Saram Ja Dari?
Boro Paiin

*


*


*


*


Jat Paiintar Az In Harfast


*


*


*


*


*


**..  ..**.


*.     *     .*

 *.        .*
 * _ *

jat in jast!

www.maziyardl.loxblog.com




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: اس ام اس , تصویری , اس ام اس , شکل دار , جدید , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید